Årets hytte ferie er over..





Og vips var 2 ferieuker på hytta unnagjort.... hadde det vært opp til meg skulle jeg gjerne ha vært der minst i 2 uker til... 
Åh ja, vi nyter virkelig hyttelivet på fantastiske Inderøy. Vi har badet ( iallefall noen av oss....) fisket, stått på vannski, kjørt tube, lest bøker, sydd og pusslet med litt interiør, malt litt, ligget og solt oss, vært på båttur, hatt besøk av venner og familie, grillet, spist krabbe og drukket sikkert en bøtte med hvitvin....
Akkurat slik en hytteferie skal være i mine øyne.

  Ett av DIYprosjektene i ferien var å lage et stort spisebord for å ha på terrassen. Siden vi hadde en del rester av trerrasse bord fra byggeperioden brukte vi disse. Og med litt hjelp til kapping av vinkler fra vår kjære nabo sto bordet klart til bruk etter ett par timer. 
Bordet ble så beiset med "grå skimmer" som vi forøvrig skal beise hele terrassseområdet med.
Prislappen på bordet ble derfor kr 0,- , men om vi skulle ha kjøpt materialet så tror jeg det hadde kommet på knappe 500,-kroner. Med andre ord billig og enkelt. 
Nå er det bare å finne de perfekte stolene...

Ha en fortreffelig søndagskveld videre:)






7 kommentarer:

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Sukk... Den hytta der skulle jeg gjerne tilbrakt maaange ferieuker på!
Så utrolig lekkert og hvilken fantastisk beliggenhet!
Skjønner at du koser deg her!

Sommerklem

Unknown sa...

Hytten deres er bare helt fantastisk!
Det må jo være en drøm og feriere der... sukk ♥ Heldige dere er;)

Kjempefint bord dere har snekret, så kjekt med slike 0,- prosjekt;))

Ha en fin, ny ukesstart!

Klem Line

Supersnuppa sa...

Deilig med hytteferie!
I allefall når en har så flott hytte som du har! Herlig utsikt!

klem

Camilla- casual living sa...

Jeg kan ikke annet enn å si det igjen: Dere har en NYDELIG hytte. som både jeg og min samboer har falt helt for. Gleder meg til det blir vår tur å btgge en hytte;)

Nydelig nydelig nydelig

Emidoras verden sa...

For en herlig plass dere har!!
Skjønner godt at du trives der.
Og bordet ble kjempeflott.Enkelt og fint.
Ha en fin uke.

kokopeli sa...

Hei veronica. Super flott blog og veldig fine skilt du lager. Leser at du har skrevet hvordan man lager de, men kan ikke finne det innlegget :-( kan du gi meg en link til det innlegget? På forhånd takk.

Thelma Louise sa...

for en hytte..helt knall..))