Hytte

Endelig helg!

 Var innom hytta en tur i dag for å møte arkitekten som skal tegne ny hytte for oss:)

Super spennende prosess dette og det virket som om arkitekten hadde noen spennende ideer som vi ikke hadde tenkt på bla. hytte bestående av flere hytter som er satt sammen som et hyttetun, og det sier seg selv at jeg gleder meg som en unge til å se de første skissene:)

Skal selvfølgelig dele de med dere så snart de kommer.

Denne nydelige pil stolen får du forresten kjøpt hos Cornelias hus :) Som jeg forøvrig har fått en krem jobb hos:) Kjempespennende, og jeg gleder meg masssse til å gå i gang for fullt med boligstyling og andre spennende arbeidoppgaver:)

En riktig god helg til dere alle!
Klem

 

9 kommentarer:

Nina sa...

Dette bildet kjenner jeg igjen - fint om du nevner hvem som har tatt det :-)) Særlig når undertegnende også selger denne benken.
Nina
Linnea's Hage

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Så spennede med hytte bygging. Gleder meg til å få se de tegningene.

Ha en herlig helg
klem:)

Englefryd sa...

Så spennende da. Høres kult ut. Gleder meg til å se tegninger. Heldiggrisen du da, som har fått den feteste jobben ever:-)

God helg.

Klem

Anonym sa...

Huff da!

Villa Kos og Kaos sa...

Først må jeg bare få kommenterer den over her:
Hva mener Anonym med "Huff da" Synes det er utrolig dårlig gjort jeg med slike innlegg, i allefall når man ikke viser sin identitet!
Nei,har en ikke noe annet å komme med, bør man finne et annet forum å få utløp for slike ting!!

Så til det hyggelige:
Kjempe spennende med hytteplanlegging da, og med den tomten dere har, må det jo bare bli supert!!
Gleder meg masse til å se!
Masse spennende på gang for tida Veronica..."drømmejobben" er jo som skapt for deg, tenker det blir masse lekkert å se etterhvert!
Men har du det så travelt at en bitteliten harrytur ikke kan skvises inn i programmet eller??

Jeg skal ut å shoppe litt planter til et lite prosjekt jeg har på gang...blir vel ferdig til å blogges i løpet av dagen tenker jeg!
Masse klemmer fra meg!

Veronica's hus sa...

Svarer deg her jeg Nina siden jeg ikke har noen mulighet for å kommentere hos deg...

JEg har tydeligvis brukt bidet ditt skjønner jeg..
Ville bare si at det overhodet ikke var meningen å stjele bilde og bruke det i en annen butikks favør.

Bildet fant jeg på google/bilder da jeg søkte på hagemøbler. Hadde jeg visst at dette bildet var ditt ville jeg aldri ha brukt det i denne sammenhengen.

Veronica

Liv Elin sa...

Heihei - var på jakt etter oppskrift på Foccacciabrød , og kome over din ....den skal jeg teste ut nå , og ha til søndagsmiddagen! ;d Den ser iallefall veldig god ut den du har laget !
Spennende hytteplaner - blir kjekt å følge med på det fremover !

Ha en flott søndag !
hilsen fra L i Husrom & Hjerterom

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg.
Har sendt deg en mail:O)

Linda sa...

Hei Veronica.
Tenker at du er i fyr og flamme under planleggingen ja!
Det blir vel bra kjenner jeg deg rett!
Gleder meg til å se fortsettelsen!
Håper du har det fint og at du koser deg med den nye jobben.

Ha en fin kommende uke!

Klem fra Linda