Makeover

Det er ikke alt som trengs å byttes ut, selv om man bytter stil.... Ofte er det pitte pitte små justeringer som skal til.
Feks dette skapet som opprinnelig var i bjørk som har vært med meg i noen år nå. Selv om det ganske snart ble malt hvitt har jeg skiftet uttrykk på det opp til flere ganger gjennom årenes løp. Fra søte stripete porselensknotter, fattigmannsølv, til glassknotter og ... skinnbelter.

Hadde først tenkt å kjøpe skinnreimer fra Tine K. Men etter et besøk hos en kreativ venninne har jeg stjålet ideen om å bruke gamle skinnbelter kjøpt hos Fretex. MYE billigere og MYE MYE kulere.

Her en litt annen variant på det gråmalte skapet som står i gangen.

Ha en herlig dag videre.


11 kommentarer:

Pink Moon sa...

Har ikke sett denne varianten før.stilig!:D

Sommerjenten sa...

Så lekkert! Det er så sant, små justeringer så har man plutselig et helt nytt møbel. Kjempefin blogg! Gleder meg til å følge med deg videre!

Ha en fin uke.

Klem Lene :)

Zopp Design sa...

Vi har akkurat kommet oss på nett og feirer med et blogglotteri. Kom innom oss og bli med da vel. Flotte premier!!!

Anne Grete sa...

Så blott blogg du har!! Legger meg til som følger jeg :)

Pauline sa...

Stilig og kreativt!! Og så flott blogg du har - gleder meg til å følge deg videre jeg :=)

Hege sa...

Utrolig stilig! Så kreativ du er!!! Myyyye bedre enn Billy i Bjørk;)

Klem fra Hege

Mona Christin sa...

Hei.

Så smart du er. Dette var jo dritkult. Det løftet hele møbelet.

Klem Mona C

NOSTALGIBUA sa...

Ja, dette var virkelig orginalt og pent! Blir jo et helt annet skap når man gjør slike forandringer :-)

meaningmoon sa...

Kjempe kult!!! Dette skal prøves ut garantert:)
Klem!

Ønskedrømmen sa...

Så lurt, og så lekkert!! :-)
Kjempefin blogg, legger meg til og gleder meg til å følge deg videre! :)

Klem, Aileen

Unknown sa...

Så stilig! Dette har jeg aldri sett før... :-) Kanskje jeg kopierer hvis jeg skulle dumpe over et lekkert gammelt skap som trenger en forfriskning :-)