Vårmagi....


Det er vel heller lite som slår denne vakre årstiden vi er inne i akkurat nå. Jeg elsker mai med alt denne måneden fører med seg. Feire 17 mai i bunad, spise årets første kroneis, se gresset gro, se knopper på bærbuskene springe ut, hvitveisen langs nyspylte veier, grønne vekster og blomster i krukker minner meg om liv og forventning, og kanskje aller mest får jeg en følelse av å få en ny start og nye muligheter.

Det er bare å sette i gang å nyte!

I går viste jeg bilder fra baksiden av huset. I dag viser jeg elementer fra forsiden:)

Takker også for koselige kommentarer :)



5 kommentarer:

Christine sa...

Lekre bilder du viser fra hus og hage. Masse herlig inspirasjon å hente her til en som knapt har fått ut terrassemøblene. Ha en fin kveld!

bo-dilla sa...

Du har det så koselig. Likte godt d flotte skiltet, kan jeg spørre deg hvor du har fått tak i et slikt. Eller har du laga det selv?

Ja, mai er en flott mnd. Håper bare at vi ikke har brukt opp de varme dagene....

Ha en fin tirsdag!
Klem Bodil

bo-dilla sa...

Hehe, jeg så jo at du lager disse, så flotte. Må ta en titt på dem.!
Klem Bodil

Ruter & Hjerter sa...

Du er til stoor inspirasjon! Flink! Stå på dette liker jeg:)

Anette Willemine sa...

Er det ikke deilig å få være ute igjen? Vi må ta med hvert minutt av disse dagene når vi har dem her. :)

Koselige bilder fra uteplassen i haven din.

Ønsker deg glade vårdager!

Klem,
AW