5 kommentarer:

Camilla- casual living sa...

For en deilig sommercollage.. og fargen på neglelakken så veldig fin ut;)

Har akkurat sittet å vist bilder fra hytten deres til samboeren min, og vi er enige om sammetyps hytte er noe vi ønsker oss i fremtiden også:) Kjempe koselig..

ha en fin kveld.

-Camilla-

Unknown sa...

Herlig sommer favoritter du har!
I dag har jeg gått tur forbi huset ditt. Bor ikke så langt unna da jeg bor oppe i legolandsbyen :)
Frøkena mi ville vise meg uteskole området deres så da var vi å gikk ute i området å snuste forbi hos dere. :)

Ha en fin uke!

Jannicke sa...

ja takk til alt!! Så stilig designet ditt er nå.. ny header? lager du headeren selv? Kunne tenke meg å fornye min, men er ingen ekspert på området.
Lekkert innlegg i dag!! Klem J.

englemor sa...

Herlig liste!
Sier ja takk jeg også ;-)
ELSKER vesken!

Ønsker deg ei fin uke!
Klem fra Hilde

Anonym sa...

Hei,

Stilig stråveske, vet du om den kan kjøpes i Trondheim?

Merethe:)