Det blir ny stue ..... etterhvert!


Jeg har i lang tid ønsket en forandring i stua. les: hele huset.  Jeg er fryktelig lei  de "fine" hvitmalte møblene mine og ønsker nå heller et litt tøffere og et strammere uttrykk i heimen.

Den største jobben blir å strippe veggene for 80 talls strie og male vegger, og pusse og male alt av vinduskarmer ol.  Den ene veggen bak spisebordet skal få en ny og fresh grå farge, mens de andre veggene skal være i hvit lin. Nytt og større spisebord i lyst trevirke og stoler får komme etterhvert.

Skal lage en collage på dette etterhvert så får dere se.

Men nå har jeg da altså begynt, dog i gal ende.....
 Nytt arbeidsbord er kommet i hus og etter Praha gyver vi løs på stria:)

Ønsker dere en fortreffelig dag videre! 

7 kommentarer:

Mette sa...

Dette blir virkelig spennende,Veronica!:-)Gleder meg til å følge med:-)Den trekkspill-lampa er ny.Kjøpte den hos Lobelia,på nettet.Håper du har det bra ellers:-)Klæm

sachasächali sa...

A really pretty place to work!!!!
Greetings from switzerland, daniela

Camilla- casual living sa...

Så spennende. Gleeder meg til å se hvordan dere får det. jeg er sikker på at du kommer til å gjøre en fantastisk jobb;)

Ha en fin kveld

-Camilla-

Kristine sa...

Spennende!! :-) Jeg sliter veldig med stua vår, får den liksom ikke til... Men nå har vi alle fall, etter snart 5 år, funnet ut hvor sofagruppen er finest!! :-))

Ha en strålende kveld! :-)

Kristine

Mona Christin sa...

Hei.

Kjempefint arbeidsbord. Fint med litt lyst treverk, bare det ikke gulner.

Gleder meg til å se når dere setter igang.

Klem Mona C

Anns draum sa...

ojoj, dette blir spennande å følge med på! Vi har brukt hvit lin på kjøkkenet i huset vi pussar opp, veldig nøgd:)

Klem frå Ann

LifeSoulYoga sa...

Gleder meg til å se! Hvor har du fått tak i det skrivebordet? Tøft!