Lykter.. og skilt

Som sagt så har jeg vært i julemodus en stund allerede. Julegaver er kjøpt inn (ikke alle vel og merke...) saumfart alle julemagasinene jeg har kommet over for å hente inspirasjon til årets julepynting.
Og én av de morsomste tingene jeg gjør er å lage, eller forandre på noe av det man allerede har i huset og i dette tilfellet hadde jeg, norgesglass, hyssing og brunt bakepapir.
De ble ganske så kule da synes jeg selv.

Så en liten orientering:
Om et par små uker tar jeg juleferie og stenger skiltshoppen til over nytt år.
Så hvis du tenker å beære huset ditt med nytt dørskilt til jul begynner tiden å bli knapp.

Just so you know.

Nå skal jeg på lunsjdate:)

Ha en finfin tirsdag.

1 kommentar:

allesistgut sa...

Jeg liker lyktene dine veldig godt! De sees herrlig ut. Jeg synes jeg vil prøve det også. Jeg har laget noen lykter av glass og blad. Du kan se på dem her.
http://allesistgut.wordpress.com/2010/11/04/diy-teelicht/
Ha en fin dag videre.
Hilsen allesistgut :)