Ikeas kataloglansering

I dag formiddag fikk jeg en invitasjon til å være med på Ikeas katalog lansering som er en stor happening for Ikea hvert år.
I år valgte Trondheims avdelingen en ny vri, nemlig å holde lanseringen hjemme hos en blogger.
Og valget falt på søte Marit bak bloggen Som mine dager er og siden hun er en god bekjent og praktisk talt nabo hev jeg innpå med paracet og mobiliserte nok krefter til å delta på den store happeningen.

Og gjett om jeg var glad for det!

Her ble vi møtt av en skokk brennende engasjerte Ikeaansatte som hadde arbeidet med diverse forbredelser i dagesvis.
Det morsome var at de hadde gjort noen forbedringer hjemme hos Marit av ymse slag som vi fikk se før bilder av.

For uten at vi fikk deilig servering, masse informasjon om årets trender, ble det til slutt holdt en auksjon av diverse møbler som de hadde tatt med hvorav inntekten skulle gå til et godt formål. Hva det blir er det Marit som bestemmer.

Og som seg hør og bør på en skikkelig lansering fikk alle en goodiebag (og en krakk med på tur hjem:)

Regner med dama sitter i sofan og er godt fornøyd med dagens innsats:)

Mer om dagens happening finner du etter hvert her

Nå kjenner jeg formen er kommet opp på ca 75% så nå er jeg klar for å gå noen spennende dager på jobb i møte:)

Klem


7 kommentarer:

Jeanette Jess1 sa...

Ja,dette var kjempegøy ;)
Så du var der,men tror ikke du kjente igjen meg - morsom happening ;)

Audhild sa...

Så spennende!!
gleder meg til katalogen dumper ned i postkassa:)

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Hørtes artig ut! :)

Som mine dager er sa...

Kjære, jeg er sååååå fornøyd. Smiler fra øre til øre og kjenner jeg er sykt takknemlig. Veldig bra at du kom, du tapre dame.

Klem fra Marit

Mette sa...

Hei Veronica!Dette høres artig ut:-))Du verden så fin hytta har blitt:-)Du er bare kjempeflink!!Med den gode smaken:-)))
Klem

ANETTESHUS.COM sa...

Høres veldig gøy ut!! IKEA får det nok til, ja;)

Klem klem
ANETTE:)

Siv sa...

Mye fint i den nye katalogen ja ;)
Er så heldig å bo 5 min unna, så blir mange turer dit !