God helg lady´s.. og den store pakkefesten

Er bare en kjapptur innom for å ønske alle en super helg!

For min del så gleder jeg meg stort til årets jentefest som går av stabelen i morgen.
13 jenter samles hjem til min supre eventskapende venninne Gunne til en gigantisk pakkefest.
Alle tar med 4-5 pakker hver. Alle pakkene legges på et bord og terninger blir kastet på rundgang.
De som får 2 x seksere får velge en pakke og slik går runden til alle pakkene er kuppet.
Så er det på tide og pakke opp pakkene og terningene blir kastet på nytt.
De som får 2 x seksere nå kan stjele hvilken som helst gave fra en av de andre deltakerne.
Dere kan jo bare tenke dere hvilken stemning det blir når 13 små vinbrisne kakkelhøner skal stjele gaver utover kvelden..
Jiiihaa!

Kveldens fangst publiseres på søndag:)



13 kommentarer:

Rosehagen sa...

Høres kjempemorsomt ut;.)

Riktig god helg.

Anka sa...

Ja, pakkeleken er jeg stor fan av! Må si at jeg har litt flaks i den leken også, hihi.

Kos deg på jentefest i morgen. God helg fra meg.

Emmas utsikt sa...

Aldri hørt om den leken. Best å ikke være en dårlig taper da. ;)

Hos Farmor sa...

Det hørtes morsomt ut med pakkelek - gleder meg til å se hva du får :) Ha en kjempefin helg!

Havets Datter sa...

Hei..
Dette hørtse morsomt ut, og tror jammen jeg må innvitere til en slik fest en gang :)
Kos deg masse, og gleder meg til å se hva du får! Har lagt meg til som følger nå. Flott blogg - som jeg har kikket innom i ny og ne ;)

Karina

Linda sa...

Å så artig!
Dette vil jeg prøve en gang!

Kos deg og hils Gunne da!
God helg og klem fra meg.

Nina sa...

Genial ide, høres kjempemorsomt ut!
Må prøves.
God helg
Mvh Nina

Elizabet Stilig hjem sa...

Hei,
Så artig lek, ja, skjønner at det kan bli liv hos deg. Kos dere.

Hilsen Elizabet

FlorasFrue sa...

Så gøy med pakkefest!! Lykke til med fangsten :)

Anette Willemine sa...

Håper dere hadde det gøy!

Ønsker deg en deilig mandag!

Klem fra
Anette Willemine

Bjørkely sa...

wow! Det hørtes artig ut!
Men tror jeg har blitt snurt har noen tatt en fin gave fra meg :)

Katarinas hjem sa...

Så artig....
Jeg har en Award til deg på siden min.
Klem fra Katarina

Anonym sa...

Venter i spenning på fangsten....

Ha en fin dag Veronica!