Ny tekst og interiørkos

Som jeg har nevnt tidligere får jeg stadig forespørsler om å lage skilt med egne tekster.
Denne var også veldig søt, nemlig den kjente og kjære Kardemommebyloven:
"Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill og forøvrig kan man gjøre hva man vil"

En skule tro denne ville vært en kjekk reminder i et hvert hjem, eller hva?
Teksten fås i 3 forskjellige fonter inne på bloggshopen.

I kveld skal det koses!
Med denne fantastiske boken som jeg var så heldig å få i dag og med litt rødvin blir ikke det noe problem for å si det sånn....jeg bare digger slike rolige ikke-gjøre-noe-fredagskvelder hvor kos står høyest på prioriteringslisten.

Simple home av Mark og Sally Bailey kan dessuten fås kjøpt her

Ønsker dere alle en kos helg!


3 kommentarer:

Drømmer om drømmehuset sa...

Fine skilter. Herlig med en ikke-gjøre-annet-en-kose-fredag. Deilig.
Ha en vidre fin fredagskveld.
Klem fra Christina

Hulda sa...

Ja, Kardemommeloven skulle alle følge. ;) Fin skrift og fint arbeid du har gjort.

Mitt lille hus på landet sa...

Elsker de skiltene dine!! Det med kardemommeloven var jo kjempeskjønt! Veldig koselig at du liker bloggen min og har lyst å følge med! Har fulgt med på deg en stundt og henter mye inspirasjon fra deg!