3 desember

Finn fram den aller beste julecd'en du har, vreng opp volumet, brett opp ermene og ta fatt på det aller kjipeste vaske / rydde/ maleprosjektet du har satt deg som mål for denne jula.
Det er så deilig å gjøre seg ferdig med det så tidlig som mulig, så slipper du å kaste bort energi på å gå og "grue" for det og heller bruke dagene til å pusle med det du aller helst har lyst til.

Mitt "grue"prosjekt er kjelleren som siden høst har vært utsatt for grov neglisering...
Men i dag skal jeg altså kaste meg ut i det, puh..., men regner med at jeg vil kjenne meg noen kilo lettere når jobben er utført... og det er jo fint nå som vi går mot ei real matjul:)

For dere som ennå ikke har kjøpt årets must have nemlig Christmas clean fra Maison belle må stikke innom Cornelias Hus og gjøre det.
Et all around vaskemiddel som dufter himmelsk jul av sitrus og kanel. Mmmmm, me love!

Ha en superduper førjulstorsdag:)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!

Så koselig med julekalender!
Jeg skjønner ikke at du rekker på alt! Du er en aldri så liten "dura-cell-kanin"!
Har det blitt gråe trekk på Ektorp`en?V urderer å skifte selv i kjeller-stua,men de kunne ikke vaskes.Det er litt dumt.

Ha en fin dag videre!

Klem fra Hege

Synnøve sa...

Har kjøpt vaskemiddlet sist jeg var på CH. Det er kjempgodt og vaske med og det lukter bare helt nydelig:))

Ha en fin ettermiddag

hjem hos linda sa...

Lykke til med kjelleren,må vel bare ta tak for det er vel ingen som kommer og ordner det for oss??
Den gode flaska her jeg allerede kjøpr,lukter sååå godt!!
Ønsker deg en kreativ uke/helg videre!
Klæm Linda

Skjæret vårt sa...

Kanskje det var akkuratt dette som skulle få meg igang??
Blir en liten handle runde på meg imorgen,så jeg skal jammen meg få med meg en slik hjem:D

Linda aka Myrini sa...

Hadde en skikkelig raptus i går (og i dag) med å rydde gang og garderobe. Absolutt ALT ble revet ut av skuffer og skap, sortert og ryddet ordentlig opp.
Det var så utrolig herlig å bli ferdig - det ble spilt noen CD'er mens jeg holdt på, ja ;)
Takk for tips ang vaskemiddel - det så knallekkert ut...

..Til Lykkes Hjem sa...

Så kos med kalender :)

Trur nok jeg må ta min første tur til Cornelias Hus snart. Ser ut til å være mye fint der du.

Ha en flott helg videre*