11 desember

Borddekking er gøy!
Selv om jeg aldri har vært noe fan av overstylet borddekking legger jeg alltid litt ekstra i det å dekke bordet, ikke altid til hverdags kanskje....., men når en får gjester synes jeg det er gøy.

Samtidig som det er veldig hyggelig å sitte rundt et fint dekket bord er det ikke minst en like fin måte å ønske velkommen og vise at en setter pris på gjestene sine på.
 
Mitt julebord kommer nok til å se ut som dette i år tenker jeg og nå som jeg har fått ribbesteketips fra selveste Helstrøm må jo bare dette bli toppers:)

9 kommentarer:

FlorasFrue sa...

Nydelig pyntet bord! Alt var veldig lekkert :)
God fredag!
Kjersti

Romantiske Stinemor sa...

Kjempe lekkert, harmonerte så bra sammen! Kan tenke meg julebordet ditt også blir like fint:-) klem Stine
ha en fin helg...:-)

Minka sa...

Kjempe lekkert var det...

Trude sa...

Enkelt og veldig fin pynting. Liker godt de rolige fargene.

Jeanette sa...

LEKKERT!
det enkle er det beste! helt enig med deg! overpyntet-ikke fint!
ha en fortsatt fin fredag!
mvh jeanette

Anonym sa...

Nydelig å se på !Likte det veldig godt!
Lindis

Linda aka Myrini sa...

Koselig med det lille ekstra når det gjelder å dekke bord :)
Jeg må nok kle spisebordet med heldekkende duk - bordplata har blitt så utrolig stygg (og er ikke prioritert for shining før jul....)

Thelma Louise sa...

Enkelt og delikat.:-) Mye epler du også ser jeg.:-) Ha en strålende helg.:-) Gry

Verandasol sa...

Så utrolig vakkert bord du har ordnet til! Vakkert og delikat med pynt fra naturen :) Gjestene føler seg jo ekstra velkommen når man kommer til et så koselig bord.

God helg!