Livsnyter


Som dere vet er jeg en livsnyter delux!

Jeg nyter å ha pene ting ( i mine øyne ) rundt meg, jeg liker god mat ( som er raskt å lage), god drikke ( helst vin....) sosial omgang med gode venner, lese gode bøker og være sammen med familie osv, osv.....

Kort sagt så betyr de tingene som er verdt å nyte her i livet ALT for meg ( i mine øyne selvfølgelig.....)
Enda viktigere blir det da å få mest mulig ledig tid til disse nytelsene mine..... 

Ett av mine trix finner du her hos : Rachel Ray show
her finner du plenty shortcuts, men like fantastiske matoppskrifter.

Lykke til med en enklere hverdag!





5 kommentarer:

Konvallhaugen sa...

Hei!
Liker livfilosofien din, og hekter meg på den. Det er sånn når man blir litt eldre, at man setter pris på SMÅ og store ting her i livet.
Rachel Ray ja,får alltid lyst til å lage mat når jeg ser på henne! Det ser veldig enkelt ut, og veldig godt, og sunt;-)
Ha en god helg!
Liv Johanne

Anne sa...

Bra filosofi! Må jo nye livet:)
Takk for tips til nettside!
Anne:)

Anka sa...

Det er et bra show hun har:) Må ta en titt på den siden. Nyt søndagen også da:)

Drømmen om en eplehage sa...

Digger den dama og er helt enig; livet skal nytes!

Herlig reportasje da du, den fortjente du!!!! Og for en lykke å få seg ny jobb gjennom bloggen. Løkki ju!

Håper du har ei strålende uke, søta!

kos og klem

Som mine dager er sa...

Hi hi ... da er vi to som nyter livet. Jeg bare forsyner meg og elsker å nyte det ;-)

Tenkte jeg skulle spørre deg om en liten sak. Hvis jeg ønsker å skrive tekst på møbler, kan man bruke de sjablonene du bruker til skiltene dine da?!?! Jeg mener ... jeg har en gammel hvit seng jeg har lyst til å piffe opp litt ved å skrive noen velvalgte ord. Vil dine sjabloner duge til slikt?

Takknemlig for din ekspert-kommentar.

Klem fra Marit