Bilder fra en fantastisk helg:)

Helgen startet med vinkveld med denne gjengen.
Mulig dere kjenner igjen damene  fra Prahabildene fra tidligere innlegg:)

Serverte bla. denne Chorizo pasta salaten som forresten ble supergod.
Virket som om den falt i smak hos gjestene oxo.
Tusen takk for tipset Ida, :)

Gjengen ser iallefall veldig fornøyde ut her, ikke sant?

Og til slutt noen bilder fra lørdagen hvor jeg tilbringte hele dagen i hagen for klargjøring til 17 mai. Bed ble rensket for ugress, plenen slått og masse friske blomster ble plantet i potter rundt om kring huset. Etter alt (hyggelig) strev var det superdeilig å bare kolapse i hagesengen min:)

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer og ønsker dere alle en strålende uke:)

14 kommentarer:

Anonym sa...

Den salaten så kjempelekker ut, tenker det smakte godt!
Håper 17. mai har vært fin også!
klem ann-christin

Linda sa...

Den salaten så veldig fristende ut....
Det var et par kjente fjes her ja...

Ha en fin uke du også!
Skal du bli med på bloggtreff den 28 mai ?

Klem fra Linda

Som mine dager er sa...

Ser så koselig ut, både med jentekvelder og maten. Lekkert ute på terrassen også. Vi har stæsjet og fixet litt vi også - det må til skal det blir bra. He he ...

Stikker innom og henter bladet i nærmste framtid. Synd posten driver å roter med adresser.

Ha en fin uke.

Klem fra Marit

Anonym sa...

Hei!

Salaten ser nydelig ut.Du må legge ut oppskrift når du viser oss sånne fristende bilder!

Ha en fin dag!

Landcharm sa...

Dette så ut som en hyggelig start på helgen, og siden tok det jo bare av med seier på lørdag, og en strøken dag i går.
Kanskje du legger ut noen tips om salaten, for den så deilig ut.

Jorid + NOE Blog sa...

Ja, den salaten så helt nydelig ut! Kommer det en oppskrift ? ;-)

Ha en flott uke!
Klem Jorid

Villa Kos og Kaos sa...

Ja bare fryd og gammen ser jeg...selv er jeg helt utslitt etter denne maien...med korpsstyr og russeliv..jammen godt at det er over, nå er det hytte-livet som får prioritet..dere da? planer for langhelga? Om ikke, så stikk gjerne innom på Storvatnet en tur..
Klem fra meg!
Og jeg regner med deg den 28..på bloggetreff ja!!!

ANETTESHUS.COM sa...

Mmmm ... ingen tvil om dere koste dere!!! Salaten ser kjempe-god ut!!

Ha en fin uke!

Klem Anette:)

VillaVanilje sa...

jeg elsker bloggen din!
Er det mulig at du vil dele oppskriften på den salaten?

VillaVanilje sa...

jeg elsker bloggen din!
Er det mulig at du vil dele oppskriften på den salaten?

Randi sa...

Ja nå må du vist dele oppskriften...dette såg jo så godt ut. Og ikke minst veldig koselig. Det gir meg så mye energi og ha jente kvelder...
vi har en liten hage som innbyr til mat og grilling hele sommeren...med ett partytelt og en god grill så er det mange kvelder vi sitter og koser oss der gjennom sommeren. Ikke noe superflott...men såå koselig.

Ha en flott uke

Drømmen om en eplehage sa...

Mmm, dette så godt ut!

Herlig når man kan være ute hele dagen og bli god og sliten i kroppen. Håper på godt vær i helga, da skal jeg bare pusle og jobbe meg frem mot noe som kan kalles hage.

Klem

irina sa...

Skiltet ditt ble visst på tv...det siste som ble vist !!

Så fornøyd ...med det.
Klem

Kaspara sa...

Hei Veronica
Salaten så fristende ut!
Her sitter jeg med svogeren min Ketil og kona Bente i Sandefjord.
Du var visst brudepiken deres.
Har akkurat vist dem bloggen min, og Bente ville vise meg bloggen til Trondheims-Veronica!
Skal hilse fra trønderne her i huset! ha en fin langhelg!
Hilsen Kaspara