Utfordring og fuglehus

Fikk en utfordring fra Malivas verden om å vise favoritt møblet mitt.
Klarte ikke å bestemme meg jeg så jeg viser flere av mine favoritt eiendeler.
Denne Kitchen aiden er definitivt en av dem. Skulle gjerne hatt den i flere farger også.. 

Denne smijernsengen er også blitt ett favoritt møbel. Det var den ikke når den fungerte som seng til datteren min ( var alt for bohusaktig..) men etter at den kom ut og ble hvitmalt fikk den liksom et nytt liv over seg. Etter at den nå har stått ut i hele vinter er den dessuten blitt enda finere og fått en litt mer ekte shabby look. 
Kan nesten ikke vente med å ta den i bruk igjen.

Denne stolen som var et Fretexfunn er også blitt ett av de møblene jeg er blitt så glad i.

Og til alle dere som lurte på hvor jeg hadde funnet det fuglehuset jeg viste i forrige innlegg så kan jeg meddele at jeg har akkurat bestillt mitt på lobelia.no

8 kommentarer:

Bdicte sa...

Ååå, hva hadde man ikke gjort for en KitchenAid....den er definitivt noe jeg ønsker meg!

Fine ting!
Kos dæ:)

Maliva`s verden sa...

Hei,så gøy at du tok utfordringen...Skjønner godt at du har flere favoritter...Jeg også ønsker meg en smijern seng som kan stå ute og ruste litt:O)Heldig er du også som har KitchenAid..Den står høyt på ønskelisten min,men helst i rosa....Fortsatt go`søndag til deg fra Maliva

Christine Louise sa...

Så heldig du er som har en slik Kitchen aid maskin :) De er bare sååå lekre :) Og sengen var flott :)

Klem til deg :)

Cornelias Hus/Chez Nous sa...

Åh, når jeg ser på utebildene dine, vil jeg så gjerne få litt vår snart! Jeg har nå stått på Granåsen i 4 meter snø og vært iskald i flere timer. Men idag er det 1. mars og da er vi på god veg!

Snakkes i morge. Spennende!

Klem fra Ida

Anonym sa...

Herlig med en så skjønn seng i hagen!
Hvordan går det med hytteprosjektet, har dere kjøpt en av de to dere var interessert i?
Ha en fin ny uke!
Klem klem

Sommerlyst sa...

Så mye fint du viser! Her står også en Kitchen Aid maskin på ønskelisten :). Den sengen var virkelig koselig. Skjønner at du ser frem til å ta den i bruk igjen!

Lenemora sa...

Hei!
Jeg er ganske ny her på blogging-verdenen. Fant blogen din og likte den godt!
En av mine stoltheter er en lyserosa KitchenAid maskin, skulle også gjerne hatt flere farger til litt forskjellige årstiden, men det får jo være grenser for ressursbruk av og til også.... Ha en fin dag videre - og takk for titten!

Under bjørka sa...

Fin smijernseng.. Kan jeg låne bilde? jeg skriver bare en ønskeliste på bloggen min. Jeg kan linke hit!
:)