Dønn kjedelig kjellerstue

Det ikke uten grunn til at jeg ikke har vist fram kjellerstuen vår tidligere.
Det var jo her jeg i går skulle gjøre et forsøk på fornyelse, iallefall starte på en liten makeover...(ref. innlegget under)

Sofaen trenger sårt et nytt trekk, men jeg er i grunnen møkk lei av hele Ikea stilen her nede for å si det mildt.... 

Sikkert ikke så veldig mange av dere der ute som har stjernekikkert i kjellerstua som oss...
Vel vi ga opp hele kikkerten etter utallige forsøk på å catche en stjerne eller to og stuet den like godt bort i kjelleren og her har den da stått og samlet støv...:) 

15 kommentarer:

Monicas sa...

syns kjellerstua deres va koselig jeg....har ikke det engang...sukk.hilsen fra nord

Hjerterom sa...

Jeg å synes det var koselig der :)
Men det er alltids morro å gjøre en makeover ;)

Skiltet kom i dag,er super fornøyd :)

Ha en fortsatt fin kveld

Siw

opp ei trapp og inn ei dør! sa...

Jeg må innrømme at jeg har sett værre kjellerstuer enn det der..:)
Men jeg skjønner deg, kjekt å gjøre forandringer der en ikke er helt fornøyd. Mitt skilt kom også i dag, SUPER fornøyd, mannen min likte det også rågodt! :) takktakk

adales verden sa...

jeg syns kjellerstua di var laangt fra kjiip. Har ei loftstue som ikke blir brukt og som ikke ser ut i måneskinn.
Men det er jo et potensiale for endring...å sånt no er jo spennende!
HA en fin kveld

Christine Louise sa...

Den var da ikke kjip :)

Men er jo bare spennende med endringer og gøy :)

Klem

Anita sa...

Syns den var fin jeg, men ser at det kan være kjekt med en liten forandring, sikkert ganske lettvint siden det er sååå lyst og fint:0) Kanskje "gardiner" foran hyllene og puter og tepper i match vil passe! Ha en flott dag!

Fotballmamma sa...

Her var det jo koselig, men jeg skjønner følelsen alikevel. Kjellerstuer "arver" jo stort sett bare møbler og inventar man er av fra andre steder i huset. Virket ikke stjernekikkerten? Syns uansett den er kul som rekvisitt, dog enda bedre i en loftsstue.

Villa Drømmeverden sa...

Synes kjellerstuen din var koselig jeg. Men skjønner jo at man blir lei noen ganger, og vi skulle vel ønske at alle rom så ut slik som i interiørbladene.. Jeg har en loftstue som er halvferdig, med hummer og kanari av møbler og alt rotet vi ikke vet hvor skal. Gleder meg til å gjøre det koselig der oppe og.. men det kommer bare garsjen er ferdig;)
Du har en superfin blogg! Gleder meg til å følge deg, hilsen ganske ny i blogglandia.

Juno sa...

Hva er galt med denne kjellerstua? Jeg synes det var et koselig rom, skulle gjerne hatt det selv... Men skjønner at du vil gjøre noe hvis du ikke er fornøyd-alle gjør vel det;) Blir spennende og se hva du finner på:)

Ann sa...

Jeg legger igje en liten hilsen til deg. Jeg syns ikke kjellerstua di var noe ille, men det er jo kjekt med forandringer. Ha en fin kveld.

Anonym sa...

Utrolig fine gardiner du har i kjellervinduene dine! Hvor er de fra? (vær så snill, ikke si at de er hjemmelaget.. hehe;))

Synes du har en fantastisk blogg!

Pernille

Anka sa...

Kjellerstua så jo grei ut den men enkle grep blir det nok helt topp:) Kansje noen skal selge trekk til den type Ikea sofa du har på finn? Ergelig at den ikke er å få tak i nå... God kveld;)

Veronica's hus sa...

Svar til Pernille:)

Hehe nei liftgardinene er ikke hjemmelaget, men fra Ikea som resten av inventaret i kjelleren..
Tror de skal ha de ennå.

klem

Anonym sa...

Tusen takk for svar ang gardinene! Og det var akkurat det svaret jeg ville høre:D hi hi..

Anonym sa...

徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿