Utfordring

Har fått en utfordring fra Victorias hus som går på rydding.



Jeg er nok en typisk overflaterydder. Liker å ha det sånn nogenlunde ryddig rundt meg i det daglige, men ingen regler uten unntak..


Qluet tror jeg er at alt har sin faste plass. ( ikke at alt jeg har har det, men jeg prøver:)


Dessuten er det viktig med ett par store oppryddninger i året. Hvor man gir bort det man ikke ga bort i fjor til veledighet eller til loppiser. Noen av oss har vel en lei tendens til å ikke klare å kvitte oss med alt som vi setter til side med det første, men som må modnes litt ei stund først.


Kurver er dessuten en favoritt. Elsker fine rottingkurver i alskens varianter.

Til og med klesvasken tar seg godt ut i en slik kurv og kan stå til "pynt" i noen dager uten at det oppfattes som rot.


Roteskuff / kurv et must. Her legges alt som ikke hører hjemme noe annet sted:)


Sender utfordringen videre til Smineset



Ingen kommentarer: