Sukkulenter

Disse kjøpte jeg tidligere denne uka da jeg var ute og jaktet etter svibler.
Fant selvfølgelig ikke noen da jeg tydeligvis var litt tidlig ute...

Noe måtte selvfølgelig bli med hjem..

Sukkulenter er en kaktusplante som forhåpentligvis er lett å ha med å gjøre,
som passer midt i blinken for meg!

Kule er de også, men jeg må si jeg gleder meg til å finne svibler og div andre
  høst løkblomster i butikkene. 
Synes de er så fine før de blomstrer.

Får fortsette jakten i neste uke:)
God helg!

7 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Nydelige planter! Litt tidelig for svibler. Men du som jeg ser frem til at de kommer i butikken.
Ha en herlig lørdag. Klem:O)

Guttemamma sa...

Sukkulenter er tingen, lever leeenge! Jeg er som du, liker løkene best før de blomstrer og setter de i kjøleskapet hver natt får å beholde de lenge!

Ingunn sa...

De var skikkelig stilige!!Vi har en allergiker i familien så svibler kan jeg bare drømme om!!Men dette kunne ha vært et bra alternativ!

GOd weekend!;)

ENGEL sa...

så fine!!!!!liker også slike spennende planter!veldig tidlig for svibler enda,da må du sjekke direktepå gartneri!

pepperkverna sa...

Takk for flott skolebrød oppskrif. Nå blir junior glad! Hege

Drømmen om en eplehage sa...

Sukkulenter er takknemlige planter!
Djevelens klo heter den med masse utstikkere. Den blir svær om den får lov! Arvet en av mamma som jeg knertet og kjøpte meg en ny som heller ikke er her lenger. Må prøve meg igjen tror jeg, for jeg synes den er knallstilig, til tross for navnet.

Ha en fin kveld og ei knall uke!

Solstad sa...

Sukkulenter er veldig greie ...og tøffe :) Var på Plantasjen og kjøpte meg en selv i dag.
Ha en fin uke!