Middgstips

Har hatt litt dårlig samvittighet for å ha servert lite fisk til familien min i det siste...
Bestemte meg derfor for å gjøre noe med det i går. 
Har laget disse laxeburgerne tidligere også, men tydeligvis alt for sjeldent... Til og med gubben synes de er kjempegode og kommenterte de flere ganger i går etter middagen, og det sier litt for denne mannen er IKKE glad i fisk.

Du blander lax med: 1/2 løk, 1 fedd hvitløk, gressløk eller purreløk, persille, tabasco saus, salt, pepper, olje og  litt potetmel for å binde det hele sammen. 

Stekes i varm stekepanne og serveres med en dasj med tsalsiki. 
Synes de passer best med poteter og tomater til.
 Kjempe god til å ha med i matpakka som kald lunsj forresten.
(Mine kollegaer ble kjempe missunelig sist jeg hadde med meg disse laxeburgerene;)
Siden jeg har fri i dag skal jeg nå nyte restene gårdagens middag hjemme.
Hihi

9 kommentarer:

sandra sa...

nam!! det skal jeg prøve:) takk for tipset!!!

ENGEL sa...

yummi;)har prøvd det og det er kjempesnadder!!!!ha en fin kveld!

Ingunn sa...

Disse skal jeg prøve!Jeg pleier også å lage en type lakseburger, men disse skal jeg prøve.Jeg digger laks!;)

Anna Lisa sa...

Dette så jammen deilig ut!!!
Skal jammen prøve denne ein gang:)Fisk er vår favoritt her i familien.
God helg!!
Klem

Anitas hus sa...

Mmmmm...dette så godt ut kanskje noe å prøve på min mann som sier "æsj" når vi skal ha fisk til middag;)
Ønsker deg en fin helg!
Klem:O)

litenIda sa...

Nam, denne oppskriften blir jeg nok nødt til å prøve ut! Og laks er jo bare SÅ godt!

Ønsker deg en god helg!

Anka sa...

Jeg er så glad i laks men ikke så flink til og variere. dette må prøves!

Synnøve sa...

Så godt ut. Jeg lurer på når du lager puter med strykemerker. På hvilken nettside finner du bildene?Jeg søker og søker men finner ikke noe fine bilder.Bruker du svart papir? Ha en fin søndag.

Karna sa...

Syns alltid det er like vanskelig å komme på gode middager, så slike tips taes imot med takk! Så godt ut iallefall!