Gang og award

Da har jeg så smått begynt å forberedre høst og vinteren. 
En benk er kommet inn i gangen og med en skinnfelle oppå er den klar for frossne vinterrompestumper. hihi.

Litt ommøblering ble det selvsagt..
Her sto en reol full av puter.
Den er forøvrig plassert i mitt nye hobbyrom:)

Som jeg skal vise bilder av litt senere. Må skru og sette sammen bord ol som jeg kjøpte på Ikea i går:) Har fridag i dag så jeg regner med dagen går med til hobbyrommet og vasking av klær. Utrolig så MYE klær denne familien bruker på 1 dag..puh..



Denne awarden satte jeg utrolig stor pris på og at min blogg er din favoritt rørte meg. Håper bare du blir like fornøyd i fremtiden:)
Tusen takk og stor klem til deg "Hos Sandra" fra meg 

10 kommentarer:

Benedicte sa...

Hei, så koselig gang du har! Moro med ommøblering:)
Klesvask har jeg også nok av!!! Må gå å ta fatt på berget med rene klær som skal brettes......

Ha en flott tirsdag:)

Bak en Sky sa...

Så herlig med en skinnfell i gangen!!!Gleder meg til kalde kvelder med tepper, pledd og skinnfell!
Nydelig gang har du!!;)

Tina sa...

Koselig med den skinnfella da. Og de bildene fra Sula jeg nyyyyyyyyyter det. Sjøen er bare så fantastisk du! mvh Tina

ENGEL sa...

å den benken var koselig!jeg holder også på med haugen av klær...ugh..kjedeli!!!

A-mora sa...

Så fin gang du har. Skinnfell må være godt og ha til vinteren. Så fint det er på sula. Ha en fin dag-

Karina`s hjem sa...

Heisann:)
Den stolen var bare nydelig!! ønsker meg en sånn en!
deilig med en skinnfelle, man kan ikke få nok av dem!

Ha en fin dag videre!

sandra sa...

hihi:) var ikke meningen å gi dg prestasjons-angst;) blir nokk fornøyd skal du se!! var skikkeli koselig med den pelsen!! å di søte putene dine!

sandra sa...

må ikke snakke om klesvask foresten... jeg HAAATER å brette klær, det er det aller verste jeg gjør!! forstår ikke hvordan folk får det gjort sånn på en to tre. jeg har samlet opp 4 maskiner nå som jeg ikke kan drøye å brette lenger. får ta det i morgen;( vi er to og en baby:/

Therese sa...

Så fint du har det i gangen din!!
Og det minner meg på at jeg skal kjøpe nye skinnfeller neste gang jeg er på Ikea - har to stk fra før, men de er ikke så pene lenger!

Det er en award til deg hos meg :o)
Ha en god dag.

MonaLisa sa...

angen din er fantastisk - og nå fikk jeg en ide! Har nemlig en sånn " barokk stol" som en brun og med rød fløyel. Den har stått i garasjen i påvente av en smart ide, som du nå gav meg! Jeg skal spray lakkere den sort - og trekke den med kuskinn! tror du det blir tøft? Helt fantastsik side du har, og masssssssse inspirasjon for oss andre! ha en strålende dag