Prøvetrykk og litt film

I dag tenkte jeg å prøve tekstiltrykk. Ikke akkurat nyskapende verken motiv eller teknikk, men nytt for meg. Hundrevis har sikkert blogget om det samme tidligere... Har lest innleggene vedr copycat diskusjonen hos NIB og er glad for at de aller fleste synes det er stas å bli kopiert av og til. Man får jo ikke større kompliment enn det!

Nå henger altså nymalt stoff til tørk. ( ja den kjøkkenhylla blir brukt til så mangt:) Dette skal da etterhvert bli noen nye puter....( lurer på hvor jeg skal ha de for jeg har sikkert et tyvetalls fra før..) Resultatet får dere se om ett par dager hvis jeg er fornøyd med resultatet da:)

Denne filmen anbefales på det sterkeste ( hvis du liker det samme som meg) Ikke pga handlingen ( selv om handlingen er helt ok) så er det INTERIØRET jeg ser på. (jepp har sett den x ant. ganger...) 
Denne filmen er en STOR inspitasjonskilde til den hytta vi forhåpentligvis skal gå igang med å bygge om ikke så lenge.

3 kommentarer:

Ingunn sa...

Dette blit sikkert noen nydelige puter!skikkelig fint ble det....Er fan av puter med stjerner på!!!Kanskje du skal selge litt etterhvert!!??hehe....

Ha en fin fredag!

Tiril sa...

Helt enig med deg...
Så den to ganger uten å få med meg handlingen,så bare på interiøret. Så kjøpte jeg filmen, å kan se den om å om igjen.
Filmen er herlig, interiørmessig er den topp.
Ha en fin week end.

Hilsen fra landet sa...

Så bra med filmtips da! Og stofftrykk er kjempegøy og så blir det spesielt og flott!