Litt Sundsvallshopping

Har hatt en koselig shoppingtur til Sverige og alle mann er fornøyde med shoppingen. Barna fikk kjøpt det de var ute etter da vi omsider fant de merkebutikkene de var ute etter..Utrolig hvor merkebevisste 10 0g 13 åringer kan være.... Vel, jeg fant da noen butikker jeg likte selv også. Denne E´n  bla. ble kjøpt hos Vakre hjem i Sundsvall. en pitteliten butikk med masse sjarm. www.vackrahem.nu hennes bloggadresse er: hjartatssaga.blogspot.com


Som dere ser har vakre E´n fått plass over sofa´n.

Denne osteklokken fant jeg hos LIVING

Disse boksene ble også kjøpt hos Vakre Hjem. mm som jeg får vise litt senere.


3 kommentarer:

by Siv sa...

Heihei
Serrano skinke til granateple høres spennendes ut, må testes ut. Takk for tipset :)
Likte utrolig godt den E`en og osteklokken, heldiggris!
Ha en riktig god helg
Hls Siv

ANETTESHUS.COM sa...

Så mange flotte ting du har kjøpt! Likte bokstaven kjempe-godt!

Nå må jeg nesten oppdatere meg litt på bloggen din, det er stund siden jeg var innom. Ser jeg har gått glipp av en del:)

Ha en fotsatt fin helg!
Klem Anette

Anneli sa...

Hei Veronica!
Tusen takk for koselig hilsen <3
For en hærlig blogg du har, et nydelig hjem (:
Linker til deg på siden min!
Klem <3 og forsatt god helg!