Noen ferieglimt

By the pool.
Her er hele gjengen samlet til nok en middag.


Shit, glemte å rotere dette bildet jeg..jaja gidder ikke å rette opp, dere får legge hodet på skakke:)
Utrolig hva man kan få med seg hjem fra ferie når man bare vil. Denne søte kosten puttet jeg i golfbagen til far:) Kommer til å passe perfekt ved inngangspartiet når huset endelig blir hvitt. Maleren kommer heldigvis hjem  fra ferie på fredag. Jippi!!!

Kjøper alltid med meg litt mat når jeg er på ferie, elsker å prøve ut nye ting, men gubben synes det er litt merkelig, akkurat som om vi ikke har mat hjemme?? - typisk mannfolk! :)

Her er min kjære og meg:)

Fisken i poolet. obs mente Frikken i poolet:)

Sanne og Jonas. Huff denne gutten ble ganske så syk de siste dagene, men er på bedringens vei nå:)

Ja ja, da var første del av ferien over. Nå blir det jobbings i en ukes tid og så er det heldigvis en ny uke med ferie:)

Vi har kost oss kjempemasse i Quesada, Spania. Spist og drukket godt.., men aller mest har vi plasket i eget svømmebasseng:) Faktisk det eneste som var bra i det huset som vi leide... neste gang vi skal leie hus skal jeg gjøre en grundigere research og huset skal ikke være gamlere enn max 10 år!! Ganske guffent ja, men så er jeg kjent for å være litt kresen å da.., men undertegnede visste råd så alle mulige sitte flater ble dekket med laken. Strechlaken er forresten geniale i feriesofaer på hoteller også:) ja ja, man lærer så lenge man lever:)


Ingen kommentarer: