Mitt nyeste innkjøp

Gummikurv.
Her er hva jeg har shoppet i dag. Skulle i utgangspunktet bare ut og gå en liten tur som jeg ofte gjør på fridagene mine. Bena tok meg som så mange ganger tidligere inn til en interiørbutikk og selvsagt falt jeg for fristelsen til å kjøpe noe....-igjen.... Tror jeg må begynne å legge igjen lommeboka når jeg skal ut på disse turene mine..
Uansett da, så er jeg kjempelykkelig over invisteringen, vet bare ikke helt hva jeg skal bruke den til enda. I den perfekte verden ville jeg ha brukt den som en pottesjuler for et stort oliventre, men jeg skjønner meg ikke særlig på dem så de dør dessverre fort for meg, og oliventre er som dere vet DYRE.. Forslag??


6 kommentarer:

Solstad sa...

Hei. Jeg kom over bloggen din via NIB .....og for en flott blogg du har da :) Liker stilen din jeg ....kommer nok tilbake hit (linker deg jeg )
Klem

Prinsesse Elin sa...

Hei her var det jammen fint og her kommer jeg tilbake:O)

Fru Fjeldhammer sa...

så gøy å finne nye blogger.. her var det mye fint!!

Du kan f.eks bruke den gummikurven til vedkubber om du har peis eller kanskje oppbevaring interiør bladene dine!?

Ha en fortsatt fin kveld!

♥ Stines hverdag sa...

Så koselig blogg du har, Veronica. Linker deg jeg, så jeg enkelt finner deg igjen.

Her er flere tips om bruk av gummikurven din: Oppbevaring av håndkler eller håndarbeid. Bære nyvasket tøy ut og inn fra tørkestativet. Til sko eller votter og skjerf. Plante en liten busk eller søte blomster og ha den på verandaen.

litenIda sa...

Så fin blogg du har!

Den gummikurven er kjempestilig! Har lenge ønsket meg en liknende kurv. Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den..??

Siri sa...

Toalettpapirruller!
Har sett det i et interiørblad og synes det ser råstilig ut.

Ellers så mener jeg å ha sett billige oliventrær. Tror det var på IKEA, men ikke sikkert du har det i nærheten...

God helg!